Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Vraag het ons!
Meer weten over je bestelling, over onze cadeaukaarten of een van onze diensten? Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar! We hebben de onderwerpen voor je op een rijtje gezet. Je kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen.

Algemeen

Bestellen en ontvangen

Besteden

Koeka bijproduct retourneren

TOP 5 MEESTGESTELDE VRAGEN
Ik heb mijn SC-code weggekrast. Wat nu?

Stuur een duidelijke foto van de Babycadeaubon met het kaartnummer naar onze klantenservice info@babycadeaubon.nl.

Hoe betaal ik met mijn Babycadeaubon bij een aangesloten webshop?

Kies de Babycadeaubon als betaalmethode bij het afrekenen in een webshop. Voer het 19-cijferige kaartnummer en de 6-cijferige SC-code in, die te vinden is onder de kraslaag op de cadeaukaart. Als er nog een restbedrag openstaat, dan kan je dit betalen via iDeal.

Ik probeer mijn saldo te controleren maar krijg ‘kaartnummer niet gevonden’ te zien. Wat nu?

Soms kan je het saldo niet controleren:

  1. Het kan gebeuren dat je een onjuist 19-cijferig kaartnummer en of 6-cijferige SC-code hebt ingevoerd. Indien er geen SC-code op de pas vermeld staat, vul dan een willekeurig nummer in, zoals 123456.
  2. Het kan zijn dat je Sports Gift Card niet geactiveerd is. 
    Gekocht bij een verkooppunt: Wanneer je je Babycadeaubon bij een verkooppunt hebt gekocht ga dan terug met de aankoopbon om je Babycadeaubon opnieuw te activeren
    Gekocht via de website: Is je Babycadeaubon gekocht via onze webshop? Neem dan contact op met onze klantenservice op +31 (0) 23 212 00 13 of via info@babycadeaubon.nl.
Het saldo van mijn Babycadeaubon is afgeboekt terwijl ik geen succesvolle bestelling heb geplaatst. Wat moet ik doen?

 Het kan even duren voordat het saldo wordt terugbetaald. Het saldo wordt direct afgeboekt nadat het pasnummer is ingevoerd. Als het saldo na 24 uur niet automatisch is teruggestort, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn Babycadeaubon is verlopen, wat nu? 

Na het verlopen van de geldigheidstermijn is de Babycadeaubon niet meer te verzilveren.

Extra hulp nodig? Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op via het contactformulier en we helpen je al je vragen te beantwoorden. Liever telefonisch contact? Bereik ons op +31 (0) 23 212 00 13 op werkdagen tussen 09.00 en 20.00 uur.

Back to top