Stuur een duidelijke foto van de Babycadeaubon met het kaartnummer naar onze klantenservice info@babycadeaubon.nl.
Vraag het ons!
Meer weten over je bestelling, over onze cadeaukaarten of een van onze diensten? Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar! We hebben de onderwerpen voor je op een rijtje gezet. Je kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen.
Algemeen
Bestellen en ontvangen
Besteden
Koeka bijproduct retourneren
Stuur een duidelijke foto van de Babycadeaubon met het kaartnummer naar onze klantenservice info@babycadeaubon.nl.
Kies de Babycadeaubon als betaalmethode bij het afrekenen in een webshop. Voer het 19-cijferige kaartnummer en de 6-cijferige SC-code in, die te vinden is onder de kraslaag op de cadeaukaart. Als er nog een restbedrag openstaat, dan kan je dit betalen via iDeal.
Soms kan je het saldo niet controleren:
Het kan even duren voordat het saldo wordt terugbetaald. Het saldo wordt direct afgeboekt nadat het pasnummer is ingevoerd. Als het saldo na 24 uur niet automatisch is teruggestort, neem dan contact op met onze klantenservice.
Na het verlopen van de geldigheidstermijn is de Babycadeaubon niet meer te verzilveren.
Neem contact met ons op via het contactformulier en we helpen je al je vragen te beantwoorden. Liever telefonisch contact? Bereik ons op +31 (0) 23 212 00 13 op werkdagen tussen 09.00 en 20.00 uur.